• Кои сме ние?
  • Защо коучинг
    • Какво е коучинг
    • Типове коучинг
    • Колко време продължава коучингът
    • Какво изисква коучинг процесът
    • Каква е работата на коуча
    • Коучинг общност
  • НЛП Коучинг програми
    • Сертифициран Мастър НЛП Коуч
    • Търговска Академия
    • Лидерска Академия
    • Мениджърска Академия
  • Executive coaching
  • Блог
    • Run+
    • Статии
      • Влияние и въздействие
      • Креативност и творчество
      • Себеопознаване и усъвършенстване
      • Управление и мотивация
    • Видеа
  • Контакти
      • За повече информация:
             0886 780 900

НЛП България

 |  nlpbulgaria.bg

Коучинг АкадемияКоучинг Академия
  • Кои сме ние?
  • Защо коучинг
    • Какво е коучинг
    • Типове коучинг
    • Колко време продължава коучингът
    • Какво изисква коучинг процесът
    • Каква е работата на коуча
    • Коучинг общност
  • НЛП Коучинг програми
    • Сертифициран Мастър НЛП Коуч
    • Търговска Академия
    • Лидерска Академия
    • Мениджърска Академия
  • Executive coaching
  • Блог
    • Run+
    • Статии
      • Влияние и въздействие
      • Креативност и творчество
      • Себеопознаване и усъвършенстване
      • Управление и мотивация
    • Видеа
  • Контакти
      • За повече информация:
             0886 780 900

Статии

  • Начало
  • Блог
  • Статии
  • Covid-19 и промените в бизнеса, които могат да ви бъдат полезни

Covid-19 и промените в бизнеса, които могат да ви бъдат полезни

  • Публикувано от NLP BULGARIA
  • Категории Статии, Управление и мотивация
  • Дата април 8, 2020

През февруари 2014 г. стачката в лондонското метро научила специалистите по мениджмънт на гъвкавост и приспособяване. Тъй като само някои линии на метрото били затворени, фрустрираните лондончани трябвало да променят пътя си до работа и обратно. Учени от университетите Оксфорд и Кеймбридж открили в последствие, че около 5% от пътниците продължили да използват новите маршрути и след възобновяване на движението на всички линии. Дългосрочните икономически ползи за пътниците, които оптимизирали пътуването си до работа, се оказали по-големи от краткосрочните разходи за прекъсването на нормалната работа на метрото.

Глобалната епидемия на COVID-19 представлява далеч по-голямо предизвикателство за корпоративния свят от стачка на транспортни работници. Загубите се разпространяват почти толкова бързо, колкото и болестта. Анализатори от Голдман Сакс предвиждат, че растежа на компаниите от S&P 500 ще бъде в застой. Потребителите харчат предимно за хигиенни кърпички, маски и консервирани храни. Страхът от пандемията вече намалил стойността на редица компании по света с предполагаеми 7 трилиона долара.

Някои компании, както лондонските пътници, ще се върнат на автопилот, когато заплахата отмине. Но за други прекъсването ще има дълготрайни последици – ускорено развитие, което вече е било в ход в бизнес организациите. Следващите няколко месеца са един огромен експеримент за това дали новите технологии ще позволят масово дистанционна работа на служителите, ускорявайки преобразяването на офиса. А за фирми, които вече за тревожат за доставките си по време на тази търговска война, вирусът дава още една причина за реорганизация.

Да вземем първо служителите. Компаниите трябваше да се запитат дали да им позволят да пътуват, да посещават конференции или дори да ходят в офиса. Във всичките три случая отговорът е “не”. Много големи фирми забраниха пътуванията, които не са от ключово значение. Резервациите за авиолинии и хотели паднаха рязко.

Големи корпоративни ивенти се отменят. Google и Facebook направиха някои от своите партита изцяло с телеконференции, а Армани показаха последната си колекция онлайн.

Извънредната ситуация показа наяве колко са раздути някои бюджети за пътуване и колко неефикасно се използва офис пространството. Големи британски и американски компании плащат средно по 5000 долара годишно за наема на работна площ за един служител. В същото време, само 40-50% от бюрата са използвани оптимално. В проучване, проведено сред 600 000 офис служители миналата година, двама от пет анкетирани отговарят, че офис средата им пречи да са продуктивни. Ако техните мениджъри открият, че продуктивността се увеличава – или поне не намалява – със стоенето вкъщи, могат да погледнат по друг начин на дистанционната работа.

Вторият начин, по който компаниите преосмислят бизнеса си е в областта на доставките. Големи фирми разчитат на хиляди доставчици. Средно една компания от S&P 500 поддържа складова наличност за около 66 дни, а някои дори и по-малко. При сегашния сценарий, поддържането на по-големи материални запаси и по-близки доставчици може да се превърне от прахосване в необходимост.

Корона вирусът няма да накара бизнес пътуванията и глобалното производство да изчезнат. Китайските фабрики ще възобновят темповете си на производство, а не след дълго пътуващите ще се върнат на летищата. Но кризата ни дава шанс да експериментираме с нови начини на работа и да поставим под въпрос старите навици. Ръководителите на бизнеси трябва да се отворят към новите възможности.

  • Share:
author avatar
NLP BULGARIA

Предишен пост:

Уебинар с Лора Арнаудова на тема „Управление на емоциите“
април 8, 2020

Следващ пост

Седем легенди в общуването – развенчани от Лора и Явор Арнаудови, НЛП България. Епизод 1.
април 13, 2020

Може да харесате

Motivation
Ивет Лалова пред Лора Крумова – за кариерата, мотивацията и би ли станала министър някога
21 февруари, 2022
kids-160168_1280
Пандемия и образование
21 февруари, 2021
gr-stocks-Iq9SaJezkOE-unsplash
Тайната на успеха в бизнеса е да знаеш, че никога не можеш да спечелиш
15 февруари, 2021

Search

Categories

  • Видео
  • Влияние и въздействие
  • Галерия
  • Креативност и творчество
  • Себеопознаване и усъвършенстване
  • Статии
  • Тест
  • Търсещи работа
  • Управление и мотивация
+359 886 780 900 +359 889 788 883
ул. "Орфей" 5 София, България
info @nlpbulgaria.bg
Работно време:
от 9:00 до 18:00
Българска Коучинг Академия

БКА

  • Кои сме ние?
  • Поверителност
  • Лични данни
  • Контакти

 

  • nlpbulgaria.bg
  • Блог

Коучинг Академия © Всички права запазени